Tisztelt Ügyfelünk!
Örömünkre szolgál, hogy mint Társaságunk Ügyfele megtisztelt bizalmával és ezúton is köszönjük, hogy az IFL Group szolgáltatásait vette igénybe pénzügyi céljainak megvalósításához.
Mivel az IFL Group kiemelt figyelmet fordít Ügyfelei hosszú távú, magas színvonalú kiszolgálására, szeretnénk megerősíteni Önnek, hogy a gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében érvényes szerződésekkel kapcsolatban, az IFL Group munkatársai szívesen állnak rendelkezésére telefonon, írásban és személyesen egyaránt.
Elérhetőségeink
06705694572 vagy szarvas.norbert@iflgroup.hu vagy levélben: 2040 Budaörs, Patkó u. 9 9/83
DOKUMENTUMOK
Amennyiben tájékozódni kíván panaszkezelési tevékenységünkkel kapcsolatban, úgy lehetősége van azt személyesen Panaszkezelési Szabályzatunk tartalmát.
Lehetősége van elolvasni a Magyar Nemzeti Bank (korábban: Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete) weboldalán megtalálható panaszokra, beadványokra vonatkozó hasznos információkat itt.
Lehetőséget biztosítunk arra, hogy írásbeli panaszához a Magyar Nemzeti Bank (korábban: Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete) formanyomtatványát használja, melyet ide kattintva érhet el.
Társaságunk – a Magyar Nemzeti Bank fogyasztói panaszkezelésről szóló rendeletének 2014. augusztus 1-jétől hatályos módosításának megfelelően – közzéteszi az elutasított panasszal kapcsolatos további fogyasztói kérelmek benyújtásához szükséges formanyomtatványokat, melyek a következők:
-
Fogyasztói kérelem a Pénzügyi Békéltető Testülethez
-
Fogyasztói kérelem a Magyar Nemzeti Bankhoz