+36 70 569 45 72 info@iflgroup.hu
Oldal kiválasztása

Imádom az olvasói leveleket, mivel mindig vicces sztori kerekedik ki a történetből. Most olvassátok Zsolti levelét, aki betért az Erste bankba, hogy megszüntesse eurós számláját!

Bemegyek a bankba, hogy megszüntessem az eurós szamlam, és a maestro kártyát meg visara cseréljem. Felvázolom ezt az ügyintézőnek, aki azt mondja, jó, 20 perc és a rendszer összeáll. Megoldjuk

Mondom várok, van időm. Leültem.

Látom, hogy a nő összeomlik előttem, mint ahogyan a rendszer is. Enyhén a tudtomra adva, hogy szarik az egészbe és utálja a munkáját.

Rátérünk a lényegre:

Volt a számlámon 7 euro, amit kértem, hogy vezessünk át a forintos számlámra vagy fizessék ki. Sajnos csak kifizetni lehet – mondja a hölgy – , miután levontunk a következő havi költséget ??????!!!!. 

Oké, nincs más, ez meg úgyis csak pár cent, vonják le. Mire a pénztárba jutok, addigra már csak 5 euró van a számlámon, majd beközli a pénztáros, hogy van alapdíja a pénzfelvételnek, ami 2,3 euró.

Maradt 2 euró valamennyim, amit megkaptam volna…

De nem kaptam meg. Ugyanis mire visszaértem az ügyintézőhöz, addigra beközölte, hogy -0,01 eurocentbe került a számla, majd halál komolyan megkérdezi, hogy van-e nálam 1 cent,mert be kéne fizetnem a számlát.

Hát pont nincs nálam…

Konvertáljátok át 3 forintra, ami kerekítve 5 forint és befizetem. Vissza a pénztárba, 5 forint befizetve.

Kérdezi a hölgy, hogy domborkártyát szeretnék? Mondom igen…alap…

Akkor ez 5 ezer forint lesz. Ok túlélem ezt is, majd megkérdezi, hogy a pin kódot itt adom meg vagy postázzák ki? Mondom, itt megadom.

Elfordul, majd beközli, hogy csak postázni lehet. Ezután kinyomtat 25 oldalt és grátisz 3/4 óra elment az életemből.

Én meg nem értem hova kerültem!



Cikkajánló